Yleiset toimitusehdot

VERKKOKAUPAN TOIMITUSEHDOT

Voimassa 1.9.2017 alkaen

Yleistä Miliksen verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Mili´s Food & Café Y2319353-8. Myymme tuotteita yksityishenkilöille Suomessa toimipisteellämme. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin. Tuotteet noudetaan itse nimetyltä toimipisteeltä, emme toimita tuotteita.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.kauppa.milisfood.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta ja tilatut tuotteet, sekä toimipiste. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin ehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet;

  • tilausnumeron
  • pankkitilinumeromme
  • laskun loppusumman

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkistaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

—————————————–

Maksupalvelutarjoaja

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

 

Checkout Finland Oy

Varastokatu 3 A 33100 Tampere

Y-tunnus 2196606-6

Puhelin: 0207 181830

https://checkout.fi

 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Noutotapa

Asiakas noutaa tuotteen/tuotteet valitsemaltaan toimipisteeltä ja esittää henkilökunnalle saamansa tilausnumeron tai QR-koodin. Koodilla asiakkaalle luovutetaan tilaamansa tuotteet heti koodin saatua, tuotteita pidetään 48 tuntia varastossa.

Palautusehdot

Asiakkaalla on palautusoikeus, mikäli tuote on syömäkelvoton ja tuote on vielä suljetussa alkuperäispaketissaan.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio Mili´s Food & Café:n tilausvahvistuksesta

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa myyntiehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.
Mili´s Food & Café käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Mili´s Food & Café sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.